Supporttjeneste



Help is on it's way, also during the holiday rush
Help is on it's way, also during the holiday rush
Our help desk is experiencing a high volume of inquiries. We strive to provide high-quality support to our customers and carefully review each inquiry. As a result, it may take longer than usual for us to respond to your questions. Consider asking your question after the holiday season or send a priority ticket.

We wish you and your loved ones a happy and safe holiday season. 💖 🎄

Support uden en konto

For support uden en konto opkræver vi kr 7,95 pr. henvendelse. På denne måde kan vi forhindre phishing og spam. Det er også muligt at oprette en gratis konto.

Kontakt osLoginOpret konto

Hvorfor koster det kr 7,95 at kontakte uden en konto?
Vi modtager mange kontaktforespørgsler via vores hjemmeside. På et tidspunkt var mere end 95% af disse uønskede reklamer (phishing og spam). Spamfiltre og puzzles hjælper, men de er ikke idiotsikre. Det er en katten efter musen-leg, og det lykkes spammerne at omgå dem med tiden. Eller værre endnu, vigtige beskeder fra vores kunder forsvinder i spammen.

Ved at tilføje en økonomisk model til det, bliver det pludselig meget dyrt at sende tusindvis af spam-beskeder. Men for en kunde med et seriøst spørgsmål er det ikke en hindring at betale kr 7,95. Takket være dette system kan vi tilbyde bedre service til kunder med reelle spørgsmål.
Hvilke punge er velegnede?
Enhver lightning wallet er velegnet. Gode wallets er Breez, Muun og Phoenix.
Breez walletElectrum walletMuun walletPhoenix walletZEUS wallet
Kan jeg betale med bankkort eller PayPal?
Traditionelle betalingsmetoder er ikke egnede til mikrobetalinger, fordi betalingsgebyrerne er for høje. Derfor accepterer vi kun betalinger, der bruger Lightning-standarden. De fleste Lightning-tegnebøger kan opkræves med traditionelle betalingsmetoder.
Er der et alternativ?
Du kan oprette en gratis webshop og kontakte os via standard support. Når du har fået et svar, kan du slette webshoppen eller lade være med at gøre noget. Ubrugte webshops bliver automatisk slettet efter et par uger.

Vi bestræber os på ikke at indsamle persondata og respekterer vores kunders privatliv. Efter (automatisk) sletning af din konto, vil du ikke modtage mere kommunikation fra os.
Hvornår får jeg et svar?
Vi gør vores bedste for at besvare alle spørgsmål hurtigt og korrekt. I åbningstiden tager det normalt mindre end en time. Sørg venligst for, at din e-mailadresse er korrekt, fungerer korrekt, og at din postkasse ikke er (næsten) fuld.

Uønsket reklame, uhøflige og stødende beskeder bliver ikke besvaret.

Ticket ID

Tjek, om du har modtaget et svar på et tidligere spørgsmål.

Ticket ID -
E-mailadresse

Generelle betingelser Beskyttelse af personlige oplysninger 2009 ‑ 2024 EasyWebshop