Supporttjeneste
Support uden en konto
Vi hjælper Dem gerne på engelsk, tysk, fransk, spansk og hollandsk. For yderligere tjenester såsom hasteassistance og udviklerhjælp, bedes De først logge ind.

- Nem kontakt
- Hurtig assistance (normalt inden for en time i åbningstiden)
- Ægte hjælp, ingen AI og chatbots
- Hvordan kan jeg kontakte Dem?
- De kan kontakte os via kontaktformularen på vores hjemmeside. For at forhindre misbrug har formularen indbygget spambeskyttelse. For at bevise, at De er et menneske, kan De gennemføre en miniquiz, foretage en mikrobetaling på kr 7,95 eller logge ind.
- Kan jeg kontakte Dem telefonisk?
- For at holde vores priser overkommelige for små virksomheder har vi valgt at fokusere på onlinesupport. Dette har bestemt ikke medført en forringelse af servicekvaliteten, hvilket mange af vores loyale kunder har bekræftet. Læs hele historien på siden med FAQ om telefonsupport.
- Hvornår modtager jeg et svar?
- Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser hurtigt og præcist. I åbningstiden tager det normalt mindre end en time. Sørg venligst for, at Deres e-mailadresse er korrekt, funktionsdygtig, og at Deres postkasse har tilstrækkelig lagerplads. Uønsket reklame samt uhøflige og stødende meddelelser vil ikke blive besvaret.
- Har I en dokumentation eller wiki?
- Ja, der findes en opdateret dokumentation og FAQ, hvor De kan finde svar på næsten alt.
Ticket ID
Tjek, om du har modtaget et svar på et tidligere spørgsmål.