Kundefeedback

Tekst forstørreTekst reducere

FeedbackEasyWebshop tilbyder en anmeldelsesfunktion til din butik, dine produkter og dine blogindlæg. Denne funktion kan bruges gratis af alle vores kunder.

Anmeldelse

Til din butik og dine ordrer
Anmeldelser af din butik vises i vores katalog Det giver din butik en fordel i søgemaskinerne, da anmeldelsesstjernerne bliver indekseret.

For dine produkter
Dine kunder kan anmelde de produkter, de har købt. Du kan aktivere og administrere anmeldelser på produktbasis i produktadministrationen under Avanceret > Anmeldelser.

Til dine blogindlæg
Dine kunder kan tilføje anmeldelser til dine blogindlæg. Du kan aktivere og administrere dette for hvert enkelt blogindlæg under Marketing > Blog.

Hvem kan tilføje en anmeldelse?

  • Kun kunder kan tilføje anmeldelser
  • En anmeldelse pr. ordre, produkt eller blogindlæg

Invitér dine kunder til at skrive en anmeldelse

Du kan aktivere e-mailen med invitationen til at skrive en anmeldelse under Marketing > Kundeanmeldelser.

E-mailen kan tilpasses under Indstillinger > Automatiske e-mails Sørg for at inkludere linket til anmelderinvitationen: Dette link giver din kunde tilladelse til at tilføje en anmeldelse.

Svar på anmeldelser

  • Besvar anmeldelser af butikker og ordrer på Marketing > Kundeanmeldelser
  • Svar på produktanmeldelser på Ledelse > Produkter
  • Svar på bloganmeldelser på Marketing > Blog

Når du svarer på anmeldelser, skal du gøre det på en positiv og konstruktiv måde. Nye kunder læser ofte anmeldelser for at få en idé om den service, du tilbyder.

Visning af kundetilfredshed i din butik

Du kan tilføje kundetilfredshedswidgeten til din webshop under Markedsføring > Kundeanmeldelser.

Anmeldelse

Sletning af anmeldelser

Sletning af anmeldelser er et følsomt emne. Når et salg går galt, har historien som regel to sider. Nogle anmeldelsessider giver mulighed for at slette anmeldelser, når der betales for det. Det er en skammelig aktivitet, og det ødelægger anmeldelsessidens troværdighed.

Butiksanmeldelser vises i vores katalog Vi tillader ikke at slette dem, og du kan ikke betale os for at slette dem. Din kunde kan slette anmeldelsen på sin konto i ordreoversigten eller ved at bruge linket til invitation til anmeldelse, der er sendt via e-mail.

Produktanmeldelser og bloganmeldelser vises på din hjemmeside. Da det er din hjemmeside, kan du beslutte, hvilke anmeldelser der skal vises på den. Disse anmeldelser kan slettes.

EasyWebshop sletter ikke anmeldelser på anmodning. Der er ingen undtagelser fra dette, da det bringer de andre anmeldelsers troværdighed i fare.

Hyppigt stillede spørgsmål om anmeldelser

Der er ingen formular til at tilføje en anmeldelse
  • Kunden skal være logget ind eller bruge et link til en anmeldelsesinvitation, der er sendt via e-mail.
  • For ordreanmeldelser kan en anmeldelse ikke placeres, hvis ordrestatus er "Ordre modtaget", "Venter på betaling" eller "Annulleret".
  • Anmeldelser af produkter kan kun tilføjes, hvis kunden har købt produktet.
  • Formularen vises ikke, hvis kunden allerede har tilføjet en anmeldelse.
Min kunde kan ikke slette en anmeldelse
  • Kunden skal være logget ind.
  • Sletning af anmeldelser er ikke muligt for slettede ordrer.

Næste side: Afsendelse af nyhedsbreve

Starter wiki



Ofte stillede spørgsmål Kontakt

Generelle betingelser Beskyttelse af personlige oplysninger 2009 ‑ 2024 EasyWebshop