Live chat
EasyWebshop tilbyder en live chat-funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere i realtid med dine besøgende. Når de stiller et spørgsmål gennem din hjemmeside, åbnes et chatvindue i backend. Du kan derefter kommunikere live med din besøgende.
Hvordan aktiveres det?
- Naviger til Indstillinger > Flere muligheder > Chat
- Klik på Aktiver
Hvis Chat ikke vises i menuen, skal du først justere brugeroplevelsesniveauet til Avanceret under Indstillinger > Flere muligheder > Brugeroplevelsesniveau.
Du har brug for et domænenavn for at chatfunktionen kan fungere.
Dine besøgende kan starte en chatkonversation ved at bruge chatwidgeten nederst til højre på din hjemmeside. Når du modtager en ny besked, mens browservinduet ikke er fokuseret, vil du høre en notifikationslyd, og titlen på websidens vil blinke.
Hvis du ikke svarer inden for 90 sekunder, vil din besøgende modtage en besked om at stille spørgsmålet på kontaktsiden.
Hvis du modtager beskeder fra flere besøgende på én gang, vil der blive oprettet faner i chatvinduet, som giver dig mulighed for at skifte mellem samtaler.
Hvordan deaktiveres det?
Du kan deaktivere live chat ved at:
- Logge ud
- Klikke på luk-ikonet øverst til højre i chatvinduet
- Deaktivere modulet
Glem ikke at logge ud eller deaktivere chatten, hvis du stopper med at svare på beskeder. Dine besøgende vil ikke sætte pris på det, hvis de ikke modtager et svar i en live chat.
Eksterne chat-tjenester
Vores live chat er en grundlæggende funktion, der giver en brugervenlig måde at tilføje en chatboks til din hjemmeside uden at skulle kopiere og indsætte HTML-koder. Chatfunktionen er også meget let og indlæses effektivt.
Hos EasyWebshop har du friheden til at bruge enhver chat-tjeneste, du ønsker: eksterne chat-tjenester, der muligvis er mere avancerede, kan også installeres på din hjemmeside. Dette involverer normalt at kopiere og indsætte en HTML-kode i bunden af hjemmesiden. Du kan finde ud af, hvordan du indsætter HTML-koder på vores indsætte objekter i CMS wiki-side.
Næste side: Diasshow
- Introduktion
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk