Salgssted (POS)
Dine kunder kan bestille i din online butik: dette er effektivt og sparer dig tid.
Men i nogle tilfælde foretrækker kunderne at ringe, sende fax eller afgive deres ordre personligt.
For at administrere administrationen af dine ordrer, kunder og produktlager, har du brug for en POS (Point Of Sale).
POS-appen fungerer faktisk på samme måde som din butik, med den forskel at du som sælger kan afgive ordren i et optimeret interface.
Brugervenlighed
Vores koncept simpelt og let at bruge har været meget effektivt for vores webshop-software. Vi fortsætter i den retning med POS-appen.
Vi ved, at vores kunder foretrækker at eksperimentere og opdage ting selv. POS-appen tilbyder en optimal brugeroplevelse uden krav om at tage kurser eller skulle konsultere komplekse manualer. Tøv ikke med at teste POS-appen og give os din feedback. Tøv ikke med at kontakte vores support, hvis du har spørgsmål.
Automatisering
Lad vores teknologi arbejde for dig og spare tid. POS-appen kombinerer produktlager, ordrer, kundeadministration og rabatter i den samme administration. Webshoppen og POS'en synkroniseres automatisk.
Hvis du ønsker at automatisere din administration yderligere, er det muligt at videresende ordrer fra din webshop og POS-appen til eksterne applikationer. Dette kan gøres ved hjælp af Order PUSH-funktionen i EasyWebshop API. Dette giver dig mulighed for at videresende ordrer i realtid til regnskabsapplikationer, faktureringssoftware og til leverandører.
Kompatibilitet
POS-appen bruger åbne standarder, så du ikke er begrænset til en specifik platform eller hardware. POS-appen kan bruges uafhængigt af webshoppen eller i kombination med den.
POS-appen kan bruges på Linux, Mac og Windows, på en PC, bærbar computer, tablet og smartphone. Den er tilgængelig på 20 sprog og 34 valutaer.
Ekstra hardware er valgfri og kan tilføjes efter behov. Du kan bruge enhver stregkodescanner, kvitteringsprinter eller betalingsterminal. POS-appen tilbyder alle betalingsmetoder, herunder bankoverførsel, Bitcoin, kreditkort, debetkort, kontantbetaling og betaling i webshoppen.
Derudover er POS-appen kompatibel med alle dine webshop-funktioner: produktadministration, lagerstyring, ordreadministration, kundeadministration, rabatter og tillæg, produktvariationer og parametre, volumenrabatter, kundgrupper, moms og fakturering, forsendelse, betalingsmetoder, betalingsomkostninger og EasyWebshop API.
Desktopversion og mobilversion
I desktopversionen (fra 800 pixels bred) vises menuen til venstre. I mobilversionen vises menuen øverst sammen med indkøbskurven. På en tablet kan du normalt bruge begge versioner ved at holde tabletten vandret eller lodret.
Menuelementer, der er aktive, vil blive fremhævet i grønt.
Oversigt
Brug dette ikon til at vende tilbage til oversigten med hovedkategorierne.
Søg
Dette ikon er kun synligt i mobilversionen. På mindre skærme er søgefeltet skjult for at give mere plads til produkterne. Du kan aktivere eller deaktivere søgefeltet med dette ikon.
Kunder
Brug dette ikon til at forbinde en kunde til en ordre. Det er også muligt at afgive en ordre uden at forbinde en kunde eller at forbinde en ikke-bekræftet kunde.
Forsendelse
Brug dette ikon til at tilføje en forsendelsesmetode til en ordre. Den standard forsendelsesmetode er Afhentning i butikken. Du kan indstille forsendelsesomkostningerne i indstillingerne for forsendelsesomkostninger.
Rabatter / Tillæg
Dette giver dig mulighed for at tilføje rabatter og tillæg til ordren. Disse kombineres med dem, der allerede er defineret i rabatter og tillæg. Beregningen for disse rabatter og tillæg følger de samme regler som moms, valutakonvertering og rabatkombinationer fra rabatmodulet.
Stregkodescanner
Hvis du har en stregkodescanner, kan du aktivere den her. Applikationen registrerer input fra scanneren og søger efter EAN-koden for produktet.
Fuld skærm
Dette ikon er kun synligt i desktopversionen. Det giver dig mulighed for at skifte til fuld skærm for mere plads og bedre oversigt.
Luk
Med dette ikon kan du forlade POS-appen. Hvis der er produkter i indkøbskurven, vil du modtage en meddelelse for at bekræfte. Ordrer, der ikke er afsluttet, vil gå tabt, når POS-appen lukkes.
Næste side: Formularfelter
- Introduktion
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk