Vælg den foretrukne version
Vores software fås i fire forskellige versioner. Disse versioner adskiller sig i funktioner og pris. De dyrere versioner har de fleste funktioner. Skift til en højere version kaldes en opgradering.
Gratis version
Formålet med den gratis version er primært at afprøve softwaren, så du lærer brugervenligheden og funktionerne at kende. Du er velkommen til at eksperimentere!
Den gratis version er tidsbegrænset. Du vil modtage en e-mail, når din testperiode udløber.
Basisversion (websted)
Denne budgetversion er perfekt, hvis du ønsker en hjemmeside til at præsentere dit katalog og dine produkter. Du kan også tilpasse hjemmesiden og lave ekstra sider på alle sprog. Det er muligt at deaktivere indkøbskurven for at skabe et websted i stedet for en online butik.
Professionel version
Professional-versionen er udstyret med alle funktioner til professionelt online salg til en økonomisk pris. Automatisk online betalingsbehandling og beregning af forsendelsesomkostninger er inkluderet i denne version.
Business-version
Business-versionen er den samme som Professional-versionen, men med mange flere avancerede funktioner. Denne version indbefatter alle funktioner.
Sammenlign funktioner og priser
Opgradering
Du kan opgradere din shop på Indstillinger > Opgradering.
Du kan opgradere din online butik for 1, 3 eller 12 måneder. Efter denne periode vil du modtage en e-mail med instruktioner om at forny dit køb. Hvis du ikke ønsker at forny din online butik, vil den automatisk blive skiftet tilbage til den gratis version. Det er også muligt at nedgradere til en lavere version. Der er ingen bindende kontrakter: Hvis du ikke ønsker at fortsætte med din online butik, kan du roligt ignorere e-mails om fornyelse.
Sørg for, at du bestiller den korrekte version og det korrekte antal måneder før du foretager en betaling. Refusioner (tilbagebetalinger) er ikke mulige for bestillinger i onlinebutikker.
Hvis du er i tvivl, kan du vælge den gratis version eller en billigere version og bestille for en måned. Du kan senere nemt opgradere, hvis du har brug for flere funktioner. Når du skifter mellem forskellige versioner, forbliver alle indstillinger og produkter intakte. Du kan således "fylde" din online butik i den gratis version og senere skifte til en betalt version.
For eksempel: du vælger Professional-versionen i 12 måneder, men efter 2 måneder ønsker du at opgradere til Business-versionen. Prisen for de resterende 10 måneder, som ikke er brugt, trækkes automatisk fra den nye pris.
Hvis du har flere onlinebutikker, skal du sørge for at opgradere eller forny den rigtige butik. Navnet på onlinebutikken vises altid under opgraderingsprocessen. Vi kan ikke annullere en ordre, efter at den er udført.
Sørg for, at dit domænenavn er korrekt: Det kan ikke ændres efter registreringen. Det anbefales at læse dokumentationen om domænenavne først.
EasyWebshop kræver ikke et abonnement. Alle butikker er forudbetalt og kan opsiges når som helst. Du vil modtage en påmindelse 30 dage før udløbsdatoen nås. Hvis du kun har bestilt for en måned, vil dette normalt være den næste dag. Det skal du ikke bekymre dig om: Du har stadig masser af tid til din næste fornyelse. Vi sender påmindelserne meget i forvejen, fordi nogle forhandlere er på ferie, når e-mailen ankommer. Sørg for, at din betaling er modtaget i tide, så vi kan fortsætte tjenesten uden afbrydelser.
Vent ikke til den sidste dag med at forny. Når betalingerne kommer senere, er det muligt, at din onlinebutik i mellemtiden bliver skiftet tilbage til den gratis version. I den gratis version fornyes dit domænenavn ikke automatisk. EasyWebshop opkræver ikke ekstra gebyr for at genopgradere en onlinebutik, der er blevet nedgraderet til gratisversionen. Men når et domænenavn er sat i karantæne, kan reaktiveringen være dyr på grund af domæneregistrernes høje gebyrer.
Kontosaldo
Du kan tilføje et beløb til din EasyWebshop kontosaldo.
Tilførsel af beløb til din kontosaldo | Brug af midlerne på din kontosaldo |
---|---|
Hvis der er et beløb på din saldo på din konto, kan det bruges til din næste ordre hos os.
Næste side: Oprettelse af en ny online butik
- Introduktion
- Vælg den foretrukne version
- Oprettelse af en ny online butik
- Kontooversigt
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk