Gæstebog
Gæstebogen giver dine besøgende eller kunder mulighed for at efterlade en besked på din hjemmeside. Selvom gæstebøger ikke er så populære i dag som de var i 1990'erne, er det stadig en funktion, vi elsker at tilbyde vores brugere.
Du vil modtage en e-mail-notifikation, når nogen tilføjer en ny besked til din gæstebog. Af sikkerhedsmæssige årsager vil beskeden ikke være synlig med det samme på din hjemmeside, men kun efter du har accepteret den.
Gæstebogen bruger forskellige spam-beskyttelsesmekanismer for at hjælpe med at holde uønskede beskeder på et minimum.
- Naviger til Indstillinger > Flere muligheder > Gæstebog
- Klik på Aktiver
- En ny side Gæstebog vil automatisk blive tilføjet til CMS for hvert sprog på din hjemmeside
Hvis Gæstebog ikke vises i menuen, skal du først ændre brugeroplevelsesniveauet til Avanceret under Indstillinger > Flere muligheder > Brugeroplevelsesniveau.
Accepterer en gæstebogsbesked
- Rul til den besked, du vil acceptere, og klik på Bekræft knappen
Sletter en gæstebogsbesked
- Rul til den besked, du vil slette, og klik på Slet knappen
Redigerer gæstebogsiden
- Naviger til Administration > CMS
- Vælg gæstebogsiden på det ønskede sprog
- Du kan nu tilføje en introduktionstekst eller fodtekst på din gæstebogs side
Fjern ikke [WEBSHOP_GUESTBOOK] nøgleordet, ellers vil gæstebogsindlæggene ikke længere være synlige.
Hvis ønskes, kan du tilføje gæstebogen til en anden side af din webshop.
- Naviger til Administration > CMS
- Vælg den ønskede side
- Indtast nøgleordet [WEBSHOP_GUESTBOOK] (store bogstaver!) det sted, hvor gæstebogen skal vises
Sletter gæstebogen
- Naviger til Indstillinger > Moduler > Gæstebog
- Klik på Deaktiver
- Naviger til Administration > CMS
- Vælg gæstebogsiden på det ønskede sprog
- Klik på Slet
- Gentag for hvert sprog, hvis din butik er flersproget
Ofte stillede spørgsmål om gæstebogen
- Gæstebogen er væk
- Opret en ny CMS-side og tilføj [WEBSHOP_GUESTBOOK] nøgleordet i headeren.
- En besked, som min besøgende tilføjede, vises ikke
- Nye beskeder skal accepteres manuelt. Du kan gøre dette under Indstillinger > Flere muligheder > Gæstebog. Klik på bekræft-knappen, hvis du vil acceptere en besked.
Næste side: Kontakt til helpdesk
- Introduktion
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk