Længe ventet opdatering klar
6. februar 2018, 10:00
I sidste uge lancerede vi nye funktioner til din webshop. Et hurtigt overblik:
Personlige produktstatuser
Vores Business kunder kan nu tilføje personlige produktstatuser oven på en eksisterende produktstatus. Denne opdatering giver dig frihed til at indstille produkttilgængeligheden som ønsket.
Minimum køb
Fra nu af er det muligt at indstille et minimumskøb pr. produkt. Klik på Avanceret knappen i produktstyring for at bruge denne nye funktionalitet.
Tip: gør det ikke svært for dine kunder at bestille.
Fem enkle tips til online succes
- Et professionelt layout uden forstyrrende effekter
- En langsom og åbenlyst dårlig hjemmeside opnår den modsatte effekt
- Enkel og intuitiv navigation
- Dine besøgende er utålmodige og vil gerne med det samme finde, hvad de leder efter
- Bedre priser end konkurrenten
- Dyre webshops har tendens til at gå konkurs på grund af manglende salg
- Et stort udvalg af betalingsmetoder
- Dette forhindrer, at din kunde forlader siden inden købet foretages
- Fremragende service
- Løs kundernes problemer hurtigt og professionelt
Nye apps
Vi har tilføjet nye apps, der giver dig mulighed for at oprette forbindelse mellem din webshop og andre tjenester. Vi tilbyder de fleste apps gratis i vores Professional og Business versioner. Husk, at tjenesten du forbinder med, kan opkræve for deres service.
Har jeg brug for alle disse apps?
Apps tilføjes, når der er et krav fra vores kunder. Du har naturligvis ikke brug for alle apps. Minimumskravene til en webshop er:
- En webshopudbyder
- En nem webshop gør onlinesalg nemt og økonomisk overkommeligt
- En betalingsudbyder
- Stripe sikrer, at dine kunder kan betale med minimale gebyrer
- En fragtservice
- Med SendCloud kan du nemt sende dine pakker
Selvfølgelig kan du også selv vælge kombinationen: EasyWebshop er kompatibel med alle relevante betalingsudbydere og fragtservices.
- Introduktion
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk