Ny CMS og produktstyring
21. december 2017, 9:00
Vi har fornyligt færdiggjort og implementeret to store projekter i vores web-shop software: Ny sidestyring (CMS) og ny produktsyring.
Begge grænseflader har forbedret brugervenlighed og forbedret effektivitetsgang. Applikationen er nu også kompatibel med tablets og smartphones: På denne made vil du altid have kontrol over din web-shop, ligegyldig hvor du er.
Produktsyring
Som iværksætter er din tid en værdifuld vare: Du behøves ikke at spilde tid på tekniske manualer eller at finde ud af hvordan en applikation virker. Den nye produktstyring er blevet specielt designet til at være i stand til at starte straks og uden komplekse procedurer.
Hjemmesidestyring (CMS)
Den nye hjemmesidestyring fokuserer på enkelthed og brugervenlighed. Du kan nu skabe attraktive og informative hjemmesider på ingen tid og som er automatisk optimerede for søgemaskiner.
Tip: bibehold din hjemmeside ensartet, undgå forskellige skrifttyper og tekstfarver. Anvend fotos for at bringe din side til live.
Nye opdateringer
2017 var et år fuld af store opdateringer. Multishop-funktionalitet blev implementeret, nye apps blev tilføjet og vores SEO-program blev lanceret. Nye skabeloner blev tilføjet, og en ny grænseflade til webdesignere blev også implementeret. Kategoristyring, sidestyring og produktstyring blev alle mere brugervenlige og 4 nye sprog blev tilføjet, hvilket gør vores platform tilgængelig på 20 sprog.
Vi vil fortsætte med denne succesformel: Forbedret brugervenlighed, effektiv styring og yderligere automatisering. Opdateringerne kan følges på vores opdateringsliste og vores nyhedsside.
Hvad vil der ikke ske i 2018?
I de 8 år vi har eksisteret, har vi aldrig hævet vore priser. Dette er heller ikke planlagt for2018: vi bliver ved med at være den mest overkommelige web-shop udbyder med de fleste funktioner!
Glædelig jul
På vegne af EasyWebshop ønsker vi jer alle en glædelig jul og et godt nytår! Vi vil også ønske dig masser af succes, nye kunder og ordrer med vores web-shop i 2018!
Januar er traditionelt vores bedste måned i indkomst: Mange iværksættere starter nye projekter. Vi ekspanderer vores kapacitet så vi kan tilbyde dig en web-shop I topkvalitet og help-desk med hurtige svartider.
- Introduktion
- Produktstyring
- Konfiguration af online butik
- Indstillinger for konto og butik
- Betalingsmetoder og udbydere af betalingstjenester
- Fakturaer og vilkår og betingelser
- Fastsættelse af forsendelsesomkostninger
- Rabatter og tillægsgebyrer
- Registrering og overførsel af domænenavne
- Flersproget butik
- Tilslutning til eksterne platforme
- Personaliserede webadresser
- Administration af flere webshops (Multishop)
- Automatiske e-mails til kunder
- Udformning af et smukt layout
- Forvaltning af ordrer
- Markedsføring
- Moduler
- Sikkerhedskopiering og eksport af data
- E-mail og webmail
- Administratorkonti
- Billeder af høj kvalitet
- To-faktor-autentifikation
- Etiketter
- Metatags - Verifikation af websted
- Live chat
- Diasshow
- Analyse af besøgende - Google Analytics
- Filtre
- Salgssted (POS)
- Formularfelter
- Digitale eller virtuelle produkter
- System til reservation af Symcalia
- Gæstebog
- Kontakt til helpdesk