Opdatering af ønskelister klar

12. marts 2024, 9:00

Ønskelister giver dine kunder mulighed for at gemme varer, de kan lide, men som de måske ikke er klar til at købe med det samme. Disse virtuelle indkøbsvogne tilbyder flere fordele for både forbrugere og detailhandlere.

En af de primære fordele ved at bruge en ønskeliste er bekvemmeligheden. Med en ønskeliste kan dine kunder hurtigt tilføje ønskede produkter til deres samling og vende tilbage til dem senere, når de er klar til at træffe en købsbeslutning.

Du kan finde denne nye funktion under Marketing > Ønskeliste.

Håndtering af ønskelisterDokumentation

Marketingmuligheder

For dig som detailhandler præsenterer ønskelister værdifulde marketingmuligheder. Du kan skræddersy kampagner, tilbyde målrettede rabatter og særlige tilbud for at opmuntre til konverteringer fra ønskelistevarer til faktiske køb.

Ønskelistefunktionen opmuntrer til gentagne besøg på webshoppen, hvilket fremmer langsigtede relationer med dine kunder. Efterhånden som kunderne fortsætter med at opdatere og forfine deres ønskelister over tid, forbliver de engagerede, selvom de ikke foretager umiddelbare køb. Denne løbende interaktion øger sandsynligheden for fremtidige salg og styrker den samlede kundeloyalitet.

Mobilvenlig

Ønskelister er mobilvenlige: denne funktionalitet fungerer på tværs af flere platforme, herunder smartphones og tablets. Det sikrer, at dine kunder bekvemt kan administrere deres gemte varer, uanset hvor de er, eller hvilken enhed de foretrækker at bruge.


Nyheder



Ofte stillede spørgsmål Kontakt

Denne hjemmeside bruger ikke tracking cookies og sælger ikke personlige data.Generelle betingelserBeskyttelse af personlige oplysninger 2009 ‑ 2025 EasyWebshop